Praca ulotkarzy

Wybierając odpowiednią firmę, której powierzymy nasze materiały reklamowe powinniśmy szczególną uwagę poświęcić kwestii tego jak wygląda nadzór nad ulotkarzami. Kto jest za nich odpowiedzialny, jakie są postanowienia umowy, którą podpisujemy. Co się stanie jeśli nasze, czasami nie tanie, materiały reklamowe zostaną wyrzucone bądź zniszczone przez leniwego pracownika, jakie zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje, jak zostanie nam zrekompensowana strata. Te oraz wiele innych kwestii powinny być rozwiane już na wstępie naszej współpracy z wybraną przez nas firmą. Jeżeli jest inaczej, otrzymujemy wymijające, nierzetelne odpowiedzi, usługobiorca zwleka z podpisaniem umowy, każe przelewać pieniądze na zasadzie ustaleń „na słowo” powinnyśmy bardzo dobrze rozważyć jego wiarygodność.

Firma, która przedstawia nam jasne warunki, pokazuje, że praca ulotkarzy poparta jest przejrzystym, dobrze opisanym raportem, daje nam możliwość nieodpłatnej, profesjonalnej kontroli w terminie zgodnym z umową oraz wytycznymi klienta będzie bardziej wiarygodna. Do tego w razie problemów, niejasności pozwoli na reklamację oraz rekompensatę pieniężną za źle wykonaną akcję promocyjną oraz jasno przedstawi nam jakie zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec pracownika. To cechy firmy jaką powinniśmy wybrać.

Jednym z gorszych wyjść (chociaż, sporadycznie, nie jest to regułą) jest wybieranie do tego typu pracy tzw. „znajomych” lub „znajomych znajomych”. Po wejściu raz w taką relację, ciężko później z niej wyjść. Dogadane „na słowo” stawki czy miejsca roznoszenia ulotek, brak raportów, itd... Problemem staje się gdy z akcji mamy niewielki odzew lub całkowity jego brak. Niewygodne staje się rozmawianie z taką osobą, w końcu ciężko uwierzyć w to, że znajomy lub polecona osoba chcą nas oszukać. Więc czyja to wina, nasza ze względu na kiepski projekt lub słabą ofertę a może źle dobraną promocję? Czy tej osoby ponieważ obiecała nam rozniesienie ulotek w całym rejonie, a w rzeczywistości zrobiła to tylko w jego części lub w ogóle? Ciężko dojść do prawdy, a rozwiązanie współpracy jest bardzo trudne, bo przecież ta osoba twierdzi, że na pewno nas nie oszukała.

Dlatego przed dokonaniem decyzji, dokładnie należy rozważyć wszystkie powyższe aspekty, zrobić dokładne rozeznanie na rynku, sprawdzić opinie, komentarze. Dopiero wtedy będziemy mieli pewność co do wybranej przez nas firmy.
Dowiedz się więcej!


» Cechy skutecznej kampanii reklamowej

» Roznoszenie ulotek w Warszawie

» Najtańsze formy reklamy

» Jakość materiałów reklamowych

» Nieuczciwe praktyki rynkowe

» Ciekawy i unikalny projekt graficzny

» Nadzór nad ulotkarzami

» Dobieranie grupy docelowej

» Korzyści reklamowania się

» Krzywa zapamiętywania

» Humor w reklamie

» Elementy kampanii reklamowej

» Plakatowanie


Kontakt: ul. Pomorska 17A • 03-101, Warszawa • tel. 22 676 51 50