Materiały reklamowe

Jakość materiałów reklamowych jest to jeden z najbardziej niedocenianych obecnie czynników wpływających na odbiór wizerunku firmy. Wybieranie produktów niskiej jakości, przy założeniu jak najniższych kosztów produkcji, prowadzi często do opłakanego wręcz efektu końcowego. Rozpadające się w rękach materiały reklamowe, niezgodne ze standardami ISO 216 formaty papierów, niska wytrzymałość reklam zewnętrznych to jedne z wielu niepożądanych efektów, które na końcu, w rękach potencjalnego konsumenta sprawią, że nasza firma zostanie źle odebrana.

A przecież tak łatwo wyobrazić sobie dwie sytuacje. W jednej użytkownik dostaje do ręki ulotkę/katalog składany wyprodukowany na odpowiednio sztywnym papierze z uszlachetnieniem. W drugiej małą, niewyraźną, czarno-białą ulotkę z naćkanym tekstem oraz nieprzemyślaną oprawą graficzną, do tego wydrukowaną na papierze niewiele różniącym się od papieru na co dzień używanego w każdym domostwie.

Dlatego tak ważnym jest aby zwrócić uwagę na oferowane Państwa firmie materiały, prosić o możliwość sprawdzenia lub otrzymania próbek, wykonywać druki próbne tzw. proofy oraz by proponowane projekty graficzne były komponowane przez doświadczonych grafików. Jeżeli zostaną spełnione te wszystkie warunki możemy być pewni wysokiej jakości oferowanych nam produktów. Najlepiej sprawdzą się tutaj doświadczone agencje reklamowe, które nie pozwolą sobie na pogorszenie swojego wizerunku i wyjdą naprzeciw Państwa oczekiwaniom.

Poniżej tabela przedstawiająca wszystkie formaty arkuszy oraz ich wymiary zgodnie z normą ISO 216.



format
zasadniczy
formaty
pomocnicze
SZEREG A SZEREG B SZEREG C
Symbol formatu Wymiary arkusza [mm] Symbol formatu Wymiary arkusza [mm] Symbol formatu Wymiary arkusza [mm]
4A0 1682×2378
2A0 1189×1682
A0 841×1189 B0 1000×1414 C0 917×1297
A1 594×841 B1 707×1000 C1 648×917
A2 420×594 B2 500×707 C2 458×648
A3 297×420 B3 353×500 C3 324×458
A4 210×297 B4 250×353 C4 229×324
A5 148×210 B5 176×250 C5 162×229
A6 105×148 B6 125×176 C6 114×162
A7 74×105 B7 88×125 C7 81×114
A8 52×74 B8 62×88 C8 57×81
A9 37×52 B9 44×62 C9 40×57
A10 26×37 B10 31×44 C10 28×40
format
DL
99×210 koperta DL 110×220
C7/6 81×162

Norma ISO 216

Dowiedz się więcej!


» Cechy skutecznej kampanii reklamowej

» Roznoszenie ulotek w Warszawie

» Najtańsze formy reklamy

» Jakość materiałów reklamowych

» Nieuczciwe praktyki rynkowe

» Ciekawy i unikalny projekt graficzny

» Nadzór nad ulotkarzami

» Dobieranie grupy docelowej

» Korzyści reklamowania się

» Krzywa zapamiętywania

» Humor w reklamie

» Elementy kampanii reklamowej

» Plakatowanie


Kontakt: ul. Pomorska 17A • 03-101, Warszawa • tel. 22 676 51 50