Akcenty humorystyczne

Łatwo da się zauważyć, że najlepiej konsumentom zapadają w pamięć reklamy humorystyczne. Są one częściej przywoływane w przypadku rozmów czy spotkań towarzyskich. Jest to związane z tym, że ludzie lubią się śmiać, opowiadać sobie dowcipy, wiąże się to z pewnym luzem, zrelaksowaniem.

Oczywiście taka reklama powinna być związana z tym co Państwa firma oferuje, inaczej może dojść do sytuacji, że zostanie zapamiętana ale nie będzie wiadomo co właściwie miała reklamować. Trzeba także uważać by reklama nie stała się tzw. „reklamą żałosną”, która może się raczej stać tematem drwin i przynieść zupełnie odwrotny skutek do oczekiwanego.

Sposobów na wprowadzenie humoru do reklamy jest wiele, może to być jakaś zabawna sytuacja, zabawne zdanie czy zabawny wygląd produktu. Tutaj także trzeba uważać by zachować umiar i nie przesadzić z fantazją, ponieważ w skrajnych przypadkach może to prowadzić do obrażenia uczuć części odbiorców, oraz związanych z tym konsekwencji prawnych.

Mimo różnych zagrożeń związanych z tego typu reklamą warto poświęcić trochę czasu i spróbować taką reklamę stworzyć. Jeżeli się uda, zostanie ona na pewno na długo, jeżeli nie na zawsze, zapamiętana. Konsumenci będą lepiej i chętniej odbierać nasz produkt, częściej będą po niego wracać i to tylko dlatego, że będzie się im podobać oraz przywoływać pozytywne skojarzenia.
Dowiedz się więcej!


» Cechy skutecznej kampanii reklamowej

» Roznoszenie ulotek w Warszawie

» Najtańsze formy reklamy

» Jakość materiałów reklamowych

» Nieuczciwe praktyki rynkowe

» Ciekawy i unikalny projekt graficzny

» Nadzór nad ulotkarzami

» Dobieranie grupy docelowej

» Korzyści reklamowania się

» Krzywa zapamiętywania

» Humor w reklamie

» Elementy kampanii reklamowej

» Plakatowanie


Kontakt: ul. Pomorska 17A • 03-101, Warszawa • tel. 22 676 51 50