Projektowanie materiałów promocyjnych

Bardzo ważnym czynnikiem każdej kampanii reklamowej jest dobrze przemyślany projekt graficzny. Istotne jest tutaj indywidualne podejście do klienta uwzględniające jego pomysły, potrzeby a także proponowanie mu własnych rozwiązań. Znajomość najnowszych trendów marketingowych, dostęp do szerokiego wachlarzu narzędzi pozwalających tworzyć najbardziej zaawansowane technologicznie projekty, doświadczony, kreatywny zespół grafików - to wszystko pozwala na uzyskanie najlepszego efektu końcowego.

Pamiętajmy jednak, że nie zawsze chodzi o to by stworzyć projekt jak najwyższym kosztem. Należy tutaj uwzględnić, jakże ważny, czynnik jakim jest budżet. To on będzie miał największy wpływ na ostateczny dobór, formatu, gramatury, ilości stron, czy uszlachetnień materiałów reklamowych. Zachowanie równowagi pomiędzy ceną a jakością jest kluczowe i nie należy nigdy za bardzo przesadzać w żadną ze stron. Przyda się tutaj opinia osoby dobrze znającej temat i potrafiącej udzielić rzetelnych odpowiedzi, raczej nie powinniśmy starać się podejmować takich decyzji samemu.

Jednym ze sposobów obniżenia kosztów jest wybranie dobrej agencji reklamowej, która zaoferuje wykonanie projektu gratis co umożliwi przerzucenie większych funduszy na lepszej jakości druk. Jeżeli połączymy to jeszcze z konkurencyjnymi cenami, które zazwyczaj tego typu agencje oferują, to okaże się, że za niewielkie pieniądze jesteśmy w stanie zorganizować całkiem dobrze przemyślaną kampanię reklamową. Pamiętajmy jednak, że taki efekt zagwarantować nam może tylko łączenie wszystkich usług w jednym miejscu. Rozbicie poszczególnych elementów na różne firmy może prowadzić tylko do chaosu oraz zmniejszenia efektywności akcji reklamowej.

Przy tej okazji warto wspomnieć o tym, że często zapomina się o tym jak ważna jest jakość druku materiałów reklamowych. Powinna ona być zgodna z przesłaną specyfikacją oraz standardami określonymi między innymi przez normę ISO 216. Także w tym przypadku powinniśmy wybierać firmę doświadczoną, która taki druk nam zaoferuje a w razie problemów uwzględni naszą reklamację.
Dowiedz się więcej!


» Cechy skutecznej kampanii reklamowej

» Roznoszenie ulotek w Warszawie

» Najtańsze formy reklamy

» Jakość materiałów reklamowych

» Nieuczciwe praktyki rynkowe

» Ciekawy i unikalny projekt graficzny

» Nadzór nad ulotkarzami

» Dobieranie grupy docelowej

» Korzyści reklamowania się

» Krzywa zapamiętywania

» Humor w reklamie

» Elementy kampanii reklamowej

» Plakatowanie


Kontakt: ul. Pomorska 17A • 03-101, Warszawa • tel. 22 676 51 50